Zajęcia grupowe
Trening grupowy dla dzieci doświadczających trudności w kontaktach z innymi, zwłaszcza w funkcjonowaniu w grupie rówieśniczej.
Cel zajęć:
trenowanie umiejętności komunikacyjnych, współpracy w grupie, pracy nad przestrzeganiem zasad, rozumieniem i wyrażaniem emocji, nauka samokontroli, praca nad rozwiązywaniem konfliktów. Trening Umiejętności Społecznych jest metodą pozwalającą na zdobywanie nowych doświadczeń w bezpiecznych warunkach.
Grupa:
Zajęcia przeznaczone dla dzieci w wieku przedszkolnym, wczesnoszkolnym oraz szkolnym. Ograniczona liczebność grupy (5-6 dzieci).
Czas trwania zajęć:
60 minut – 1 raz w tygodniu.
Jeden cykl treningowy to 12 spotkań, około 3 miesiące
Zajęcia dla dzieci od 3 do 5 roku życia
Program jest dostosowany do danej grupy wiekowej. Poprzez zabawy ruchowe, muzyczno- rytmiczne i logopedyczne, zajęcia wspomagają rozwój mowy dziecka, doskonalą percepcję słuchową, koordynację wzrokowo-ruchową, orientację w schemacie ciała, usprawniają motorykę dużą i małą oraz motorykę narządów mowy, ćwiczą koncentrację, uwagę i pamięć.
Zajęcia prowadzone są w małych grupach 5-6 osobowych*.
Spotkania odbywają się raz w tygodniu i trwają od 30 do 45 min
(w zależności od grupy wiekowej).
Przeznaczona jest dla dzieci od 3 roku życia.
Ułatwia opanowanie nauki czytania. Dzięki stosowanej metodyce, czytanie staje się dla dzieci zabawą, w której chętnie biorą udział.
Program nauki czytania jest zgodny z rozwojem mowy dziecka - od samogłosek, wyrażeń dźwiękonaśladowczych, poprzez sylaby
w paradygmatach, do wyrazów i zdań.
Ogólnorozwojowe zajęcia dla dzieci od 5 do 7 roku życia, prowadzone przez logopedę i psychologa
Cel zajęć:
przygotowanie do rozpoczęcia nauki w szkole
Treści:
- nauka czytania w oparciu o metodę symultaniczno-sekwencyjną (metoda krakowska);
- ćwiczenia analizy i syntezy wzrokowej- ich odpowiedni poziom decyduje o tempie uczenia się
- czytania i pisania, ćwiczenia pamięci i uwagi słuchowej,
- gry językowe, rozwijanie słownika czynnego, umiejętności dialogowania i narracji,
- doskonalenie myślenia przyczynowo-skutkowego,
- elementy terapii ręki,
rozwijanie kreatywności dziecka.
Forma:
Z uwagi na zabawowy charakter zajęć nauka staje się
przyjemnością !
Masz pytanie?
Zapraszamy do kontaktu za pośrednictwem formularza kontaktowego, adresu email lub telefonicznie!